#Helsinki2018, Securitas Events oli turvaamassa Trumpin ja Putinin huipputapaamista

26. heinäkuuta 2018

Suurvaltojen presidentit, Yhdysvaltojen presidentti Donald Trump ja Venjäjän presidentti Vladimir Putin tapasivat Helsingissä maanantaina 16.7. Tähän tapahtumaan Securitas Events toimitti lyhyellä aikataululla 13 linjaston turvatarkastuspistettä, joista osa toimi 24h/vrk alkaen sunnuntaiaamusta myöhäiseen maanantai-iltaan ja osa yhden päivän.

Nopealla aikataululla tuottamamme turvatarkastus sai kiitosta joustavasta ja ammattimaisesta toiminnasta sekä kokonaisuuden onnistuneesta organisoinnista nopeasti muuttuvissa tilanteissa.Tämän lisäksi  tuotimme asiakkaillemme lyhyellä varoitusajalla erilaisia vartiointipalveluita myös erikoiskohteisiin vuorokauden ympäri. Nopealla reagoinnilla, hyvällä organisoinnilla ja koko Securitaksen Etelä-Suomen yhteistyöllä pystyimme vastaamaan asiakkaidemme odotuksiin ja tarpeisiin, ja saamamme palautteen perusteella jopa ylittämään ne.

Keskeisessä roolissa tässä olivat vartijamme, jotka toimivat ammattitaitoisesti ja yrityksemme arvojen mukaisesti vaativassa ja muuttuvassa ympäristössä Helsingin helteisessä säässä.