Securitas esittelee uuden globaalin brändi-identiteetin

Securitas, maailman johtava kumppani älykkäissä turvallisuuspalveluissa, on käynnistänyt merkittävän päivityksen globaaliin brändi-identiteettiinsä.

10 maaliskuuta 2021 11:03

Uuden brändin otsikkona on iskulause "See a different world", ja se korostaa yrityksen inhimillistä ja edistyksellistä lähestymistapaa turvallisuuteen sekä Securitaksen innovaatioiden ja teknologian myönteisiä vaikutuksia. Securitas-logo saa ensimmäisen merkittävän päivityksen sitten vuoden 1972.

Uusi brändi tulee näkymään Securitaksen toimipuvuissa, ajoneuvoissa, varusteissa, toimipisteiden sisä- ja ulkotiloissa sekä yhtiön digitaalisissa työvälineissä ja verkkokanavissa. Brändi otetaan käyttöön asteittain koko yhtiön maailmanlaajuisessa toiminnassa.

Magnus Ahlqvist, Securitas-konsernin toimitusjohtaja: "Uusi brändimme näyttää maailmalle, keitä olemme ja mihin olemme menossa. Se perustuu Securitaksen ansiokkaaseen perintöön ja rehellisyyden, valppauden ja avuliaisuuden arvoihin ja keskittyy sitoutuneisiin ihmisiin ja korkealaatuiseen teknologiaan. Teemme yhteistyötä monien maailman tunnetuimpien yritysten kanssa, ja uusi identiteettimme tekee selväksi, miten voimme auttaa luomaan kestävämmän ja osallistavamman tulevaisuuden yhdessä asiakkaidemme ja kumppaneidemme kanssa. Se avaa entistä enemmän ovia liiketoiminnallemme ja nopeuttaa strategiamme toteuttamista."

- Brändiuudistus on merkittävä visuaalinen muutos ilmeeseemme. Uusi brändi-ilme näkyy ensimmäisenä digitaalisissa kanavissamme ja myöhemmin tuotantoautomme ja asteittain työntekijöiden vaatetus saavat myös uuden ilmeen, sanoo Securitas Suomen toimitusjohtaja Jarmo Mikkonen.

Jarmo Mikkonen, toimitusjohtaja, Securitas Oy
jarmo.mikkonen@securitas.fi

Alla viralliset logot vaaleassa ja tummassa taustassa.