Securitas osti Turvatekijät Oy:n liiketoiminnan

22. toukokuuta 2017

Turvatekijät Oy ja Securitas Oy ovat sopineet liiketoimintakaupasta, jossa Turvatekijät myyvät Hämeenkyrön, Parkanon ja Ikaalisen alueella toimivan vartioimisliiketoimintansa Securitakselle 1.6.2017.

Kaupan yhteydessä Turvatekijöiden toimitusjohtaja ja omistaja Valtteri Sivula aloittaa Securitaksessa myyntitehtävissä ja vastaa siirron sujuvasta toteutuksesta.

Nykyiset työntekijät siirtyvät Securitaksen palvelukseen vanhoina työntekijöinä. Securitas jatkaa siirtyvää liiketoimintaa Turvatekijöiden nykyisissä toimitiloissa ja liiketoimintakaupalla ei ole vaikutusta asiakkaisiin tai operatiiviseen toimintaan paikkakunnilla.

Turvatekijät ja Securitas ovat tehneet yhteistyötä jo aiemmin. Securitas on toiminut alihankkijana Turvatekijöille hälytyskeskuspalveluiden osalla ja Turvatekijät ovat toimittaneet vartiointipalveluita Securitaksen valtakunnallisille asiakkaille. Liiketoimintakaupan myötä Securitas vahvistaa paikallista osaamistaan ja hälytysajovalmiutta Länsi-Pirkanmaalla.

Matti Helén
aluejohtaja, Securitas Oy