Securitas turvaamassa Lasten sairaala 2017 -hankkeen Live Aid -megakonserttia

21. toukokuuta 2015

Securitas on mukana turvallisuuskumppanina vastaamassa konsertin yleisestä turvallisuudesta. Konsertti järjestetään talkootyönä Helsingin Olympiastadionilla lauantaina 6.6.

- Lapsi- ja nuorisotyö on meille tärkeä auttamisen kohde, joten päätös osallistumisesta talkoisiin tuntui itsestään selvältä, toimitusjohtaja Jarmo Mikkonen sanoo. - Vaikka osallistumme yrityksenä talkoisiin tärkeän asian puolesta, maksamme kaikille tapahtuman työntekijöillemme normaalisti palkan, Mikkonen jatkaa.

Securitas toimittaa tapahtumaan järjestyksenvalvojia ja vastaa osaltaan tapahtuman turvallisuuden johtamisesta ja suunnittelusta.

Konsertti järjestetään ainoastaan talkoovoimin ja kaikki konsertin lipputulot ohjataan lyhentämättöminä Uusi Lastensairaala 2017 -hankkeelle. Konsertti on laajuudessaan Suomessa poikkeuksellisen suuri, esiintyjinä on Suomen ykkösrivin artisteja ja taiteen ammattilaisia. Konsertti kestää viisi tuntia.

Teemu Balk teemu.balk@securitas.fi