PRO24 osaksi Securitaksen Safety-palveluiden kokonaisuutta

11. tammikuuta 2016

SK Protect ja Securitas ovat tehneet sopimuksen, jolla Protectin PRO24-järjestelmästä tulee osa Securitaksen Safety-palveluiden työkaluvalikoimaa. Samalla osapuolet sopivat molemminpuolisesta yhteistyöstä, jossa Securitas ja Protect hyödyntävät toistensa asiantuntemusta omassa palvelutarjonnassaan.

Securitaksen asiantuntijapalveluiden palvelupäällikkö Ilari Huhtamäki on tyytyväinen sopimukseen, jonka myötä Securitas ja Protect voivat tarjota asiakkailleen palveluita entistä monipuolisemmin turvallisuuden kehittämiseksi.

- Pystymme jatkossa tarjoamaan asiakkaillemme PRO24-järjestelmää, kun puhumme Safety-palveluihin sisältyvistä dokumentoinnin ja raportoinnin työkaluista. PRO24:ssa on ajateltu kokonaisuutta tavalla, jota muissa vastaavan tyyppisissä ohjelmistoratkaisuissa ei ole. Näin muun muassa kemikaaliluettelot sekä pelastussuunnitelmat saadaan pidettyä ajan tasalla, ja kaikki tarvittava tieto on niiden henkilöiden saatavilla, jotka tietoa tarvitsevat, Huhtamäki sanoo.

Turvallisuuspalveluissa asiantuntemusta hyödynnetään molemminpuolisesti

- Esimerkiksi teollisuudessa Securitaksella on asiakkuuksia, joissa voidaan hyödyntää muun muassa Protectin kemikaaliturvallisuuden osaamista. Securitaksen palosimulaattoripalvelu tuo hyötyä taas paloturvallisuuskoulutuksiin, Huhtamäki jatkaa.

SK Protectin toimitusjohtaja Pertti Salo korostaa Huhtamäen tavoin yhteistyön mukanaan tuomia hyötyjä asiakkaille.

- Securitas on merkittävä turvallisuusalan toimija, joka pystyy tarjoamaan asiakkaillemme korkeatasoista asiantuntemusta. Sen lisäksi saamme PRO24-järjestelmän tarjolle entistä laajemmin, kun järjestelmä on nyt osa Securitaksen tuotekokonaisuutta, Salo toteaa.

PRO24 on markkinoiden monipuolisin turvallisuuden toiminnanohjausjärjestelmä. Se sisältää laajan valikoiman helppokäyttöisiä turvallisuuden työkaluja yhdeksi kokonaisuudeksi koottuna. Järjestelmä on selainpohjainen, ja asiakas voi ottaa vapaasti käyttöönsä tarvitsemansa sovellukset oman aikataulunsa mukaisesti.

Pertti Salo
toimitusjohtaja, SK Protect Oy