Asiakaspalvelijan turvallisuuskoulutus

Asiakaspalvelijan turvallisuuskoulutukset on suunniteltu kaupan alan sekä muissa eri asiakaspalvelutehtävissä työskenteleville. Koulutukset soveltuvat muun muassa myymälä-, kassa-, varasto- ja toimistohenkilökunnalle. Koulutuksista on mahdollista räätälöidä yksilöidympiä kohdekohtaisia koulutusohjelmia.

Koulutuksen tavoitteena on lisätä henkilökunnan turvallisuustietoisuutta ja painottaa henkilökunnan oman toiminnan merkitystä muun muassa kaupan työskentely-ympäristön turvallisuuden lisäämisessä. Koulutuksen sisältö määritellään asiakkaan tarpeiden perusteella. Koulutuksessa voidaan käsitellä yhtä tai useampaa seuraavista osa-alueista:
  • rahankäsittely ja kassatyöskentely
  • haasteelliset asiakaskohtaamiset
  • ryöstö- ja sieppaustilanteet
  • varkaudet ja näpistykset
  • uhkatilanteet
  • palo- ja pelastustoiminta

Koulutustilaisuuden kesto on noin 2 tuntia ja se järjestetään asiakkaan osoittamissa tiloissa.

Koulutamme myös erikseen selviytymistä uhkatilanteista asiakaspalvelutyössä.
Lue lisää

Lisätietoja:
koulutus@securitas.fi
p. 020 4911